AJ aj aj

Ischias är ikläm igen och jag har ont. De värktabletterna jag tar e ju farliga för bebisen så det e bara att stå ut.

I fredags träffade jag min kära vän och vi hade en super trevlig eftermiddag på stan. Vi var hungriga så först bar det av till Gökboet där jag åt en god tonfisk sallad. Känner mig så duktig, 5 luncher denna vecka med fisk, brukar aldrig äta fisk så ofta.
Sen gick vi till en affär som firade 2 år, söt affär med fina saker.
Sen blev det shoppin på hm och jag köpe hem 2 mammatröjor och en mamma kofta jättesöta.
Spenderade kvällern framför tv och kollade babyhawks, himla tråkigt, de som var så duktiga. Inga pengar bara hjärtan. Får se hur det går om de består och fortfarande finns kvar i april, håll tummarna med mig.

Lördagskvällen var en jättetrevlig kväll med våra vänner, god mat och gott sällskap, Sen var det melodifestivalen som gällde. En lyckad avslutning på en trevlig kväll.

Idag har jag varit jätteduktig och sorterat mina 2 garderober och gjort av med lite kläder ( nej Lovisa jag lovar, du hade inte tyckt om dem) även ng gammla böcker åkte. Sen var det även stora badrummets tur. Så det får duga för denna helgen, har inte mkt kvar att sortera nu, vardagsrummet och kontoret. Så skönt att få det gjort.

Eftermiddagen var en trevli eftermiddag hos sambons famor där vi åt semlor.
När vi väl kom hem hade ng trevliga människor som höll på att flytta blockerat vår plats, den som vi betalar för att använda, vad är det med folk, man kan fan inte bara ta och blockera ng annans plats så där.
Gick iväg för att se om jag kunde hitta dem som gjort det. Som tur var hittade jag dem snabbt och de kunde flytta på bilen släppet och alla sakerna de ställt på vår plats suck.

Nä nu skall jag dra mig för kvällen och ha en myskväll med sambon.
Hoppas ni har haft en trevlig helg och ha en skön söndag

Kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Inte det? :)

Har i alla fall fått rediga 80-talskläder av mormor, huva! Man blir blind om man tittar för länge på dem.

Hoppas ryggen är bättre idag!

Kram

2009-03-02 @ 08:27:04
Postat av: till lovisa

Nej, inga lovisa kläder, dom var jättestora byxor och tröjor, och en skjorta, jag kan ta mobil foto och lägga upp dem så kan du se. Ng byxor var dessutom minimidi, varken du eller jag hade kommit i dem.

80tals kläder låter nice =)

Nä ryggen e tyvärr inte bättre

2009-03-02 @ 09:34:28
Postat av: Mindy

Hej gumman.Allt bra med dig denna måndag & med bebisen i magen med :) Det stämmer att vi kanske ska till dem på lördag..inget är helt hundra än..

Är så glad över växten som vi ficka av er :) Vi kan höras av under veckan & bestämma något till vecka där på...kram kram

2009-03-02 @ 13:16:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag snäckan..Du var ledig på ons & tors eller? i nästa vecka då?

Klart vi kommer få en liten på ett eller anant sätt.vi ger oss inte förs den dagen kommer för oss med..Har inte lika ont i magen..m håller på att komma..men inte riktigt kommit igång än..Kan hoppas att det inte är som förra för den var små jobbigt...återstår att se..När du ska till ul om två veckor för att se eran älskling så har jag en ny odlad en i magen om det går lika snabbt denna gång :) kram kram

2009-03-02 @ 13:48:38
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0