Onsdag

Blev inte så mkt stress igår som tur är =)

Pyamasen jag skulle köpa till lillen var dock slut.
Första resan med barnvagnen på bussen. Hjulen var inte så skeva, så hon i affären tyckte inte det var ng fara. Hjul fick tydligen vara lite skeva. Jag fick komma in igen om det skulle bli värre. Det var värre tidigare, men efter att Rooney legat i vagnen blev det mkt bättre.

På kvällen kom min bror och hans sambo på middag. Vi hade supertrevligt som vanligt och pratade en massa.
Brosan hade köpt en massa fina saker till Hugo i Paris. Vi fick även 2 fina presenter. Ett rivjärn i form av eiffeltornet. Jag som har varit på jakt efter ett liten mindre lätthanterligt rivjärn. Fick även en söt burk med paddington som jag beundrade när jag var och hälsade på. Tack snälla söta, blev superglad för allt. Bilder kommer.

Kommande helg spenderar vi i Helsingborg  hos mina föräldrar. Fredag är det middag med päronen och brosan, mysigt.
Hoppas på sol så att man kanske kan bada och en vända till Sofierokiosken för glass.
Annars bara slappande och lite lånande av tvättmaskinen =)

Blev inte ng besök av blocket kunden idag, lite skönt faktiskt då jag e supertrött. Var vaken länge i natt som vanligt med ryggont. Så jag får vila lite när jag kommer hem innan jag tar tu i målningen.

Nästa vecka skall jag bara jobba 4 dagar och mellan 8-12, mer orkar jag inte.

Ha en fortsatt bra vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0