Länge sedan sist

Var ett tag sedan man var här inne. Har varit lite trött och haft en massa annat att fixa med som jag fått priorittera istället.

Hoppas att alla har haft en trevlig helg. Här har det varit full rulle.
I fredags på min ledig dag hade jag en underbar dag i Helsingör/Helsingborg med min kära vän. Lika mysigt som alltid gumman, tack för en trevlig dag.
Strosade runder en massa, lite shopping blev det med, men inte till mig så klart =)
Bilder kommer så fort jag fått lillens rum i ordning.
Vi är nästan klara med fondväggen nu, men färgen har tagit slut. 2 ggr lördag och söndag var vi på bauhaus för att köpa färgen, men de var underbemanade och efter att ha väntar 20 min den ena dagen och 40 min den andra gav vi upp. Får försöka idag istället. Har gett mig själv ett slutdatum på målandet. Det skall vara klart denna veckan.

Har lagt in lite saker till försäljning på blocket som jag hoppas bli av med. 

Idag blir det 3:e ggn gilt på bauhaus så vi hoppas vi får tag på färg idag iallafall.

Hoppas att ni får en bra start på vecka

Kramar från mig och den lille i mage, bara 3 veckor och 4 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Nina

så himlans spännande!!! :D hihi.. tyckte det va en bit kvar för dig. men tiden går ju så snabbt. å snart har du en bebis i dina armar. sååå mysigt! antar att du kommer att ha mindy springandes hos dig hela tiden sen, hihi :D



ryggen bär ju på så tungt. så sista veckorna brukar ju bli lite jobbigt. men ta det bara lugnt å vila så fort du vill så ska du se att lillen snart är här å värken e borta :P



stor kram

2009-07-13 @ 21:41:20
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hur känns det med fogglossningen är det bättre eller blir det värre för dig..Ska nog fixa mig ett bälte snart jag med..för jobbet börjar bli rätt så tungt & små jobbigt..så lita stöd skadar aldrig..ska ringa det nr som jag såg på kk..man får testa sig fram...Snart tittat eran livlig ut..ska bli så skoj att se hur han kommer se ut :) Ha en bra arbetes dag kram kram

2009-07-14 @ 08:02:19
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0