Blocket

Har fått bra respons på sakerna vi la in. Idag kommer en och kollar på skrivbordet, håll tummarna. Fredag har vi en annan som kommer och skall hämta en annan sak.
Såå skönt att bli av med alla överskottsprylar. Får panik på all prylar överallt.
Blir lättare att komma åt och måla lillens rum när vi blivit av med det.

Sen blir det lite målande, fond väggen, då vi städade igår istället för att måla. Orkar tyvärr inte både och nu för tiden.
Målandet avslutas med en massa slappande
Har vaknat de senaste två nätterna av ryggont, inte kul. Så det blir mkt vilande med.

Ha en trevlig tisdag
kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Mindy

God middag gumman...Ska bli skoj att se hur det allt blir i erat hem...Ska på semestern fixa till här hemma med...ska bli så sko...Längtar tills vi ska åka upp till Ullared till hösten för att handla grejer till lillen & till hemmet :) Jag lyckade övertala min kära..hihihi---jag ska köra en bit upp så han kan villa ryggen...kanske får jag med honom tidigare..hihihi---men det visar sig..

När jag vaknade ur sängen för ett tag sedan kunde jag knappt rör mig för det gjorde så himla ont som bara den i ryggen på mig..men det släppte efter ett tag...Så mätt man blev på middagen som blev över i går..hemma gjord pizza..gäller att äta samma tider ca om man inte är p¨å jobbet så lillen kan växa & bli stor..:) Kram kram

2009-07-14 @ 11:56:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Jag är hemma denna dag från jobbet för jag inte mår helt hundra..gäller att lyssna på kroppens signaler när man har ett barn i magen..det är det som är det viktigaste för mig nu..T känner sig med dålig men han är på jobbet ändå..fast han kunnat stanna hemma..men han är en kämpe,,jag orkar inte det nu när man är gravid..krma kram

2009-07-14 @ 12:41:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: / M;

Jag är en av finalisterna hos Sandras blogg. Skulle vara jättegulligt av dig om du röstade på mig ( nr.1) :)

http://sandraarvidssons.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

2009-07-14 @ 12:44:12
URL: http://mobina,blogg.se
Postat av: Mindy

Så gullig du är som erbjuder dig att komma över en stund..men jag tror att vi vänta med det för jag vill inte smitta ner dig som snart ska få bebisen ifamen..så vi tar det när jag är fris igen..Ha det så bra på jobbet.kram kram

2009-07-14 @ 13:15:49
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0