37 fullgng veckor

Idag är det 37 fullgng veckor. Var har tiden tagit vägen?
Bar 3 veckor kvar nu =) 21 dagar bara .
Man börjar bli lite smånervös nu.

Var och fixade  det jag skall ha till blöjorna med, men då visade sig att de skulle utgå ur sortimentet, suck.
Men regionschefen var där så expiditen pratade med henne och fick lov att beställa de ex bomullsblöjorna jag behövde.
Skickade in ett mail till tillverkarna så får vi se vad de säger.

Jobbar bara till kvart över 2 idag. sååå skönt. Sen e det babyland som gäller, igen.
Och sen har jag en blocket kund som kommer och kollar på saker.

Ha en trevlig fredag

Kommentarer
Postat av: Nina

ja tiden går snabbt. men de sista dagarna brukar gå låååångsamt :P

va massa trevligt hos bror. tyvärr förlora "vi" matchen. hahha. men det va skoj ändå..



vi har inga planer för helgen. vi får se vad vi känner för.. ni verkar ju iaf ha fullt upp. haha. det va ju inte en sak som du skulle göra :P



nu ska ja in i duschen här medans lillen sover. sen ska ja ut med hunden.. mannen är ju hemma såklart han med. lämnar ju inte killen själv :P haha..



krams

2009-07-17 @ 10:30:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

jo men det är för att man längtar så himlans mkt. ja menar man väntar ju ändå nio månader. men då det är en månad kvar. ja då jäklars börjar vi gnälla skratt men det blir ju tungt å påfrestande. man e ju inte direkt super super glad hela tiden..



imorrn ska vi ut till johans morbrors segelbåt. så det ska bli trevligt..



hoopas du hinner med allt nu som du ska göra..



kramkram

2009-07-17 @ 22:24:01
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman.Allt bra med dig denna fredag kväll? Här är det bara bra.Har shoppat en del till våran prins i dag :) Ha en skön kväll.kram kram

2009-07-17 @ 22:27:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nanna

Oj vad du har stått i under veckans gång!!!

Vad du är duktig!



Måste säga att jag gör tummen upp för att du ska ha tygblöjor. Blir ju så mycket billigare i längden.



Hur har du haft det under helgen?



Jag har haft det rätt lugnt under veckan med jobb bara på ons+tors. Men har inte haft blogglust samt att jag har fokuserat på att ta tag i saker som inte blivit gjorda här hemma.



Kramar!

2009-07-18 @ 23:05:05
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Nina

ja förstår dig. men det är inte långt kvar nu. då tappar man inte humöret lika lätt sen. däremot så kan man ju faktiskt bli lite ledsen å så. fast det är mer glädjetårar. ja va helt bölig efteråt :D



ja vi fick kanon väder. jätte skönt va det.



jäklars du har hunnit med en massa även om du inte hann allt som du skulle göra :P heh.. va såg du för film? tog mindy med sig sina nyköpa kläder till bebisen? S



ha det så mysigt ikväll!

krams



hmm ja kanske borde ha skrivit. hoppas du hade det mysigt. haha. för ja antar att du redan är hemma nu å sover sött :P

2009-07-19 @ 00:41:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej gumman..Tack för en mysig kväll med er i går..Hoppas att du får en skön söndag & att ni får rätt på vagnen...Ha en skön söndag..kram kram

2009-07-19 @ 12:34:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att du har vaknat & sovit gott..Allt är bra med mig..ska inte jobba förs i kväll..så skönt..bara 4 dagar kvar på jobbet sen semester..kan inte bli bättre.kram kram

2009-07-20 @ 09:17:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Alltid skoj att träffa er :) Ska bli så skönt med semester om 4 dagar..Första svängen blir till Båstad över torsda till fredag dag..sen på lördag reser vi..J ska köra oss tidigt på morgon till bussen vid Toftanäs :) ska bli så skönt att komma ner till värmen & massa sol & bad..Har börjat smått packa..men man vet inte vad man ska ha med sig..hihihi...Hoppas att det går snabbt på jobbet.kram kram

2009-07-20 @ 09:21:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nanna

OJ vad du skrev ett långt inlägg :D Alltid roligt att läsa!



Jag ska också köra på tygblöjor när jag får barn. Billigt, miljövänligt och skitbra. Men man får ju hoppas att de inte läcker igenom så mycket bara. Du får uppdatera mig under året :)



Vad skönt för dig att du har fått undan allt. Jag håller med din mamma. När han väl kommit så blir det inte av. Likadant är det här hemma. Mamma sa när ni väl lagt listerna på golvet så kommer de aldrig komma upp. Det var ca ett år sedan hahaha! Men jag tjatar på min sambo nu att vi ska få upp dem. Vill få ordning här inne nu. Det är bara ekonomin som är ivägen och jag snålar som baaaara den!



Jag ska lägga upp receptet sedan ikväll! I promise you! Jag älskar att baka från den boken! Har aldrig använt en kokbok så mycket som den!



Vilken bra helg du hade! Vi var och grillade hos ett par vänner i fredags, i lördags och söndags togs det hand om det nödvändiga ontet som strykning tex o så lite lathet emellan det :)



Hoppas du också får en riktigt bra vecka!

KRAMAR!

2009-07-20 @ 15:00:44
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0