God morgon Onsdag

Har inte bloggat på ett tag nu. Har haft en massa problem med magen och mått dåligt så jag har bara inte orkat.
Har inte hänt så mkt sen sist.
Hade en underbar nyår med våra bästa vänner, sambon och jag var dock så trötta att vi däckade i soffan efter vi varit ute och kollat fyrverkerierna, lagom pinsamt.

Brosan och hans sambo kom hem från sin Afrika resa och kom på fika och visade biler. Super fina blider, de är verkligen bra på att ta foto.
Fick även min julklapp och födelsedagspresent. En jättefin rosa sjal, 2 billabong tröjor super snygga, älskar billabong och en häftig nyckelring, sambon fick också en nyckelring.
Snart sticker brosan igen, fredag är det Paris som gäller och praktisera på bank där. Kommer sakna honom han är borta hela sommaren.
Är lite i valet och kvalet. Sambon och jag hade tänkt ta semester, antingen Benidorm eller Paris, men vi kan inte bestäma oss, får se hur det blir.

Även mina föräldrar har kommit hem från sin Afrika resa, skall ditt näst nästa helg och äta gott och bara umgås.

Hur har starten på er vecka varit?

Slutade halv 6 igår men fastnade i ett samtal så 10 i 6 gick jag hem, suck.
Idag slutar jag redan halv 3, så skönt.

Sen har bilen gått sönder igen, samma ställe igen. Hur inkompetenta får man vara då man lagar ng så dåligt att det bara håller sen efter midsommar suck.
Säger det aldrig mer hedbergs bil i malmö, lurar en på pengar gör de med.
Så snart vi lagat bilen kommer vi börja leta efter en ny bil. Ingen ford denna gng, ingen aning vilken sort det blir denna gn.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka.
Kramar från mig i ett kallt, regningt, ruggit Malmö

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorogn snäckan...Ser en massa stavfel..hihihi..inte meningar att påpeka...sorry...

Klar vi ska ta en fika..när är du ledig nästa veckan? HA en skön arbets dag.kram kram

2009-01-14 @ 09:59:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Så bra att de har rör där till nästa omgång.Inte många timmar kvar tills du slutar..Skönt..Ska du göra något skoj efter jobbet? kram kram

2009-01-14 @ 13:42:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Fick blomster bud fårn jobbet...så vqackra blommor jag fick..ska lägga upp bilder snart..ska bara slappa denna dag.kram kram

2009-01-14 @ 13:56:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Blev jätte glad för dem..kram kram

2009-01-14 @ 14:35:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Afrika är min drömresa! Och då vill jag på safari också. Men jag får glädja mig med att jag ska till London i helgen i alla fall. :D

2009-01-14 @ 16:32:28
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0