Torsdag äntligen

Bara en dag till som man behöver gå upp tidigt sen får man sova läääänge, skall bli skönt =)'
Imorgon hämtar min mamma mig efter jobb och vi skall gå lite på stan och gå hem till mig på kvällsmat sen.
Sambon har lämnat mig för Hokey med Redhawks och kompisen. Så mamma jag och katterna skall ha myskväll, skall bli kul.
Måste bara se till att städa när jag kommer hem, har mkt att göra och jag e inte hemma förrän tidigast 5 så det blir nog en sen kväll med städande.
Sen som mamma påminde mig måste vi bara bli klara med renoveringen innan skatten kommer, vi skall bara samla ihop ork till att göra det med, som tur var e det bara små saker men vi får väl ta oss ett snack om det i helgen och lägga upp ng slagas planering så vi får det gjort

Hoppas alla får en trevlig torsdag

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det var jätte mysigt faktiskt :D kul att det blir i nästa vecka med. då är det massage på armar och rygg som gäller :D



usch, hoppas illamåendet ger med sig nån gång. du har ju haft sådär ett ta nu. hoppas du får en fin helg iaf!

2009-02-12 @ 22:26:11
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0