Stokke explorer

Jahop efter testande och funderande har jag kommit fram till att det faktiskt bir denna som kommer passa oss bäst.
Dyr är den tyvärr går på 14 000 ungefär, men som tur var böjade jag och sambon lägga undan pengar till detta redan i juli förra året så det kommer nog räcka till det ena och det andra.

Sen funderar jag en massa på färg till väggarna i barnets rum.
Ska ju ha en illgul barnsäng från brio hade vi tänkt. så vilken färg skall man då ha på väggarna. Kan ju inte ha all vita, det blir lite tråkigt tycker jag. Ng som har ng tips så tas det tacksamt emot

ha en trevlig kväll alla nu skall jag kolla tv och umgås med älsklingen resten av kvällen

kram på er alla fr mig

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

illgul är det kanske inte så mycket som passar till :) men ha iallafall ebis färger, inte knallrosa eller mörkblåa väggar, det är finasre med ljuslila och ljusrosa, ljusa alltså!

Good night & sleep perfekt!

2009-02-17 @ 22:54:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0