God morgon Tisdag

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan.
Här är det upp och ner med illaåendt och allt annat som kommer till.
Igår hade jag sådan halsbränna.
idag hoppas jag på en bättre dag, skutar iallafall tidigt, alltid ng.
Lägenhten ser ut som ett bombnedslag och vi måste verkligen städa, men ingn av oss har ng ork.
Därför ställde jag in träningen idag och hoppas iallafall att jag skall orka med att röja undan och ut med återviningen.
Men vi får se hur det blir. Igår skulle killarna egentligen haft hokey bokey, men vi har ju fortfarand inte fått bilen.
Så en rekomendation handla inte och skicka inte bilar på lagning till de på hedbergsbil på lundavägen de luras och ljuger. Och ingen annan som hadee bli kunde spela, så istället fick jag n mysig hemmakväll med sambon =)

Hoppas att ni får en bra start på veckan
  

Kommentarer
Postat av: teddy

Godmorgon tösen.

Ja - som sagt illamåendet är ingen hit men det brukar gå över efter vecka 12 som tur är. Vilken vecka var du i?

Hoppas iaf. att du får en bra tisdag och inte mår sååå dåligt.

stor kramis på dig denna kyliga dag

2009-02-10 @ 10:51:31
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag tycker inte att hedbergs bil ljuger så värst kreativt, de har mycket att lära av skånetrafiken!

Här är lite ljugalternativ som jag har roat mej med att komma på istället för att plugga :)

- vattnet kommer inte från någon läcka, det är kondens.

- det måste vara ni som har spillt något.

- hunden kissade i baksätet.

- det var gud som gjorde det.

- jag är bara vikarie.

- dessa yttre omständigheter kan vi inte ansvara för, hur skulle vi kunna veta att det kan regna i malmö?

- bilen fastnade i kattarp.

ha en bra dag!

Kraaaaaaam

2009-02-10 @ 12:23:28
Postat av: Nina

ja tänk dig våren :D å sommaren :D

härligt värre!

2009-02-11 @ 09:44:37
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

haha min hund gillar snö han med. ser så mysigt ut då djur rullar sig och har skoj i snön :D

tyvärr har vi inte så mkt snö här. det snöa, sen smälte det och sen frös det på. så det är mest is överallt =/

2009-02-11 @ 10:13:51
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0