Ensam kväll

Jahopp, sambon e på sin hokey bokey och jag sitter ensam. Tur att det bara spekar en dag i veckan, hade blivit lite för tråkigt annars.
Idag har jag faktiskt mått helt ok för en gng skull. Efter jobb hämtade brosans sambo mig och vi åkte till ikea för att kolla tyg till henne och hennes brors båt.
Sen handlade vi fika och åkte hem hit och fikade. Hade en supertrevlig eftermiddag med dig gumman, tack för en trevlig eftermiddag.

I helgen fick jag faktiskt en del gjort. Jag rensade 3 låder i garderoben och sorterade ut kläder jag inte använder, blev ng tröjor.
Även köket fick sin omgång. massa tupperware, krukor och matskålar till katterna som inte används.
Så snart jag orar fortsätter jag med resten av garderoberna.

Imorgon har jag vattenjympa inplanerat och onsdag bär det av till lund för att träffa em, skall bli kul.

Helgen e också inplanerad, men söndag så blir det nog bara vilo dag.
Lördag är det melodifestivalen hos våra kära vänner, skall bli kul =)

Nu skall jag slapp och kolla lite tv.

Slänger in en bild på magen, är nu i vecka 15+2


Min kompis farmor sa att med tanke på formen på magen så tydde det på en pojke.
Kan ju säga att inte det bara är hon som tror det =)

Kommentarer
Postat av: Mindy

God middag snäckan..Nu börjar man se det mer & mer på dig gumman.ska bli så skoj att se vad det är...Man kan inte lita på vad alla säger,.vad man har för form på kroppen..den formen jag hade på magen sa de flesta att det är en pojk men jag var helt hundra att det var en flicka o det var det med :) våra älskade ängla dotter svävar på rosa moln nu ser till så vi mår bra :) kram kram

2009-02-25 @ 11:43:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: ViktorE

Grattis! :)

2009-03-03 @ 11:07:23
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: Lomina

Söt bebismage!:) Min kompis föder om två veckor! Hon är gigantisk;)

2009-03-04 @ 16:57:05
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0