Inget nytt

Nej han har nog bestämt sig för att stanna där inne till sin pappas födelsedag den 25/8.
Men igår satte förvörkarna igng igen iallafall. över 1 och en halvtimme låg jag och hade ont, alvedon hjälpte lite men sen försvann de sakta framåt 11 snåret. 

Ny dag nya tag, har försökt med lite olika igng sättningsmetoder, men icke, han vill inte.

Nu skall jag ägna mig åt frukost och lite fixande som behövs göras här hemma, gör jag det inte nu så.....
Men vi fick gjort lite igår iallafall, lillens hylla kom upp som den skulle och fixandet av fondväggen är nästan klart nu.
Dock blev det inget med listerna då vi väntade besök som tyvärr fick förhinder. Kankse blir det av istället idag.

Hoppas att alla får en skön söndag.
Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men putsa insidorna av fönsterna! Det kan gå! :)

Ja, kom ni upp bara, tapeterna borde vara på plats om ca 2 månader.

Kram

2009-08-16 @ 09:43:24
Postat av: Nina

du ja försökte med allt. ska ju finnas någe jäkla te på hälsokosten oxå som man ska dricka..



vi flytta ju i samband med att han nästan kom. så ja plocka å hade mej. va ute med hunden å så. så mkt ja bara kunde. men min foglossning va ju så hemsk på slutet så ja kunde knappt gå. så det gjorde väl ingen nytta de där promenaderna.. hah..



hoppas bebisen tittar ut snart då. men oavsett så kommer bebisen väldans snart.. en gammal arbetskamrat fick sin bebis i fre. hon hade oxå gått över tiden..



nu ska ja sätta fart här. ska skriva en lista på vad som ska handlas.. sen ska vi åka å storhandla..



kramkram!

2009-08-16 @ 10:34:18
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: till lovisa

Mamma putsade alla när hon var här senast, men jag vet egentligen inte hur det skall hjälpa att putsa fönster?

Ja om 2 mån har det nog lugnat ner sig tillräckligt.

Skall bli kul att komma upp på besök

2009-08-16 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0