Tidig morgon

Redan kvart i 7 började jag i morse så det blev till att gå upp tidigt. Positivt är dock att jag redan slutar vid kvart över 2.

Skall försöka få in de bilderna jag lovat. Var trött igår när jag kom hem och pallade bara inte lägga in dem.
Baby boxen hade fortfarande inte kommit så jag får ringa och kolla med dem idag, e ju så nyfiken på vad som finns i den =) En gravid bola hade jag också tänkt inhandla, får se om de har den i den formen jag vill ha.

Annar finns inga planer för idag förutom att vecko handla med sambon när han kommer hem sen.
I morgon kommer troligtvis min kära vän på besök så det skall bli kul, har inte sett henne på ng veckor nu.

Hoppas att ni får en bra dag.

Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag beundrar ditt tålamod! :) hoppas de får in den denna veckan bara.

Vad är en bola? ett sånt där halsband med bjällra som jag har? Om inte måste du skaffa ett sånt också!

2009-04-21 @ 10:29:13
Postat av: till Lovisa

tack, ja tålamod har jag, måste man ha med mitt jobb. Bra när man får barn med=)

Det är precis ett sådant halsband, japp jag skall ha en sådan. får se om de har kvar den modellen jag vill ha på babyproffsen annars får jag beställa ett via bluebox men det e dubbelt så dyrt där.

Skall ringa till dem senare och kolla, hoppas med de får det denna veckan. annars är det bara att vänta. Men han kommer ju inte än iallfall =)hoppas jag iallafall.

hoppas Din tå blir bättre snart, min hosta e nästan helt borta nu som tur var.

Kram

2009-04-21 @ 11:05:00
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0