Sparka och ha sig

Nu kan sambon känna sparkarna bara han lägger handen på magen =) häftigt.
Och magen har blivit mer hård än innan =)
Däckade i soffan innan middag, helt slut e jag så det blir en tidigt kväll för mig.

Idag beställde vi hem en ny fläkt med kolfilter till köket. Skönt att det går framåt i fixandet. Förhoppningsvis hinner vi klart innan den lille tittar ut =)
Den här beställde vi från www.tretti.se

lånade bilden från deras hemsida.

så nu väntar vi bara tills vi kan hämta upp och installera den snart.

Hoppas ni får en trevlig kväll

Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon hjärtat...Hoppas att du inte är så trött denna dag...Här börjar det bli lita bättre..ska satsa på att åka & jobba i morgon bitti...Så man kan vara ute i helgen utan att känna sig dum,,ja du vet...Helgen blir en lugn & skön helg..PÅ fredag ska vi ner till min bror med familj fira honom för han fyller år i morgon sen ska vi försöka grilla något gott i helgen.Ha en bra arbetsdag.kram kram

2009-04-29 @ 08:39:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0