Sista dan på jobb denna veckan =)

Tack för i torsdags gumman lika trevligt som vanligt.

Helgen har varit väldigt trevlig och vi spenderade den med våra kära vänner.
Lördag hade vi middag hos oss, gott blev det, tack killar =) Såsen blev gudomlig. Tack för en trevlig kväll kära vänner.
Söndag var det dags för 5-års kalas för ng vänners dotter, blev gott och med trevligt sällskap. Tack för en trevlig dag.

Igår fixade jag och donade allt för i natt, då bär det av på minisemester till Paris, skall bli underbart. sambon och jag kommer dessutom att fira 5-års dag där nere =)

Lite har jag kvar, som skall fixas på väg hem från jobb, förskvaror sm skall med =)
Lite tajt om tid blir det. Slutar 17, skall innan jag kommer hem hinna handla det absolut sista och sedan skall katter iväg till pensionatet, de skall lämnas halv 7 och man vill ju hinna gosa lite med odågerna innan de skall iväg.

Totti var inte högt på listan imorse, började jama en massa för han skulle ha vatten och sedan ville han att vi skulle rensa lådan. tack för påminelsen, men att han skall vänta 1 timme till sambon skulle upp var inte populärt så det var kudden och täcket över hunvet så jag kunde fortsätta sova.

Har glömt ladda kameran också mitt nöt så den får stå på tills vi skall åka. Hoppas bara vi inte halvvakna glömmer den sen bara.

I Paris skall jag och sambon bo i brosans rum. Han är en ängel som lånar ut det till oss. Tack så mkt älskade lillebror. =) Han bor på 6:e våningen utan trappor, så jag får motion resterande veckan och bra av det med med alla rundvandringar i den vackra staden.

Hoppas ni får en trevlig och glad påsk.

Kramar från mig och den lille i magen

lånad bilden från bluebox.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0