Lite uppdatering

Hostan har faktiskt nästan försvunnit helt nu, så skönt att inte behöva hosta var och varanan minut när man sitter på jobb.
Ringde precis och kollade med babyproffsen och boxarna hade kommit yay. De hade även den bolan jag ville ha så det blir inom dit innan hemgång idag.

Skall försöka orka med städning och inlägg av foto när jag kommer hem. imorgon behöver jag ju inte gå upp förrän 6, sååå skönt.

Min mage bråkar lite med mig och jag har ont nu, undrar om det var maten eller ng annat, vi får se, gör inte lika ont när jag sneställer stolen iallfall.
Tror att jag kan ha ätit för snabbt helt enkelt.

1h och 45 min tills jag slutar såååå skönt med en tidig dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

God morgon!

nu vaknade jag precis haha!

nej men det tror jag inte, jag känner mig lite bättre nu. Kanske lite feber bara blir skola imorgon.

Ja tack ska försöka ha en bra dag!

ha en bra dag du med!

2009-04-21 @ 12:43:07
URL: http://jjhanii.blogg.se/
Postat av: Nina

ja jag älskar den pyjamasen. den är så fin. å den är mjuk. sen är det lätt i knäppningen (inget du behöver trä över huvudet). Å så kort ärm, som kan vara bra till tex nu på sommarn.. jätte bra!

2009-04-21 @ 14:12:50
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: johanna

God kväll.

Ja ellerhur, blev en lån tupplur idag men imorgon blir det tidigt som attan.

ja det är ju inte kul, man måste slita och slita usch jobbigt, men vilken tur att de bara var 5 dar då och inte flera veckor!



jaa jag hoppas med jag får tag på det, måste springa dit efter skolan imorgon :)



hoppas du får en trevlig kväll!

2009-04-21 @ 18:16:39
URL: http://jjhanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0