Äntligen torsdag

Snart slut på veckan, vilket innebär sovmorgon, skönt =)

Har inte hänt sp mkt på senaste tiden, igår var jag ute på en fika och en runda på stan med mina underbara vänner. Alltid lika kul att träffa er.

Hittade en massa söta saker till Hugo. Förvaring till rummet och en massa kläder, det kliar i fingrarna, men jag skall försöka hålla mig ett tag till iallafall =)

Idag var det en tidig morgon på jobb, redan kvart över 7 var jag på plats , morgonen började inte bra precis, mår inte alls bra, hoppas bara det går över till ieftermiddag då skall träffa en annan underbar vän.

Hoppas bara att entre inte är lika fullt av folk denna dag, men förhoppningsvis inte.

Stackars sambon blir imorgon skickad på ett 2 h jobb i Göteborg, hur lönt känns det. körtiden dit tar ng timmar.
Där går liksom hela dagen.

Helgen är upplanerad den med.

Lördag kommer våra vänner hit för middag och en massa snack =)
På söndag skall vi lilla Ebba som fyller år

Hur ser er dag ut


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon hjärtat.Tack för i går..alltid så trevligt..Nästa gång får jag ha med min system så vi får massa bra bilder att dela med oss på våran bloggar..ska ha med den i morgon kväll & på söndag :)

Så underbart väder denna solig fredag.kram kram

2009-04-03 @ 08:24:21
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0