Hemma igen

Well, är nu hemm från jobb, skönt. Hade tänkt att gå hem men orkade inte.
Försöker ju gå ner i vikt då jag är lite överviktig, så att gå är bra. Men jag skall ju träna crikelgyn imorgon så jag antar att det väger upp det =)
Gick med i viktväktarna i mars i år och har snart gått ner 10 kg, himla skönt, men jag känner att jag har kommit ner i en liten svaka där jag har svårt att låta bli choklad och chips som jag älskar =) inget bra om man försöker gå ner i vikt.
Många av mina kläder som inte passat på år och dar har börjat passa nu yes.
Nä nu får jag ta tag i mitt liv och gå och städa lite, inte kul men nödvändigt med katter och dammallergi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0