Trevlig stad jag bor i

http://www.kvp.se/nyheter/1.1333732/polisen-har-stormat-lagenhet-i-malmo
Detta passerade jag, på väg hem från jobb idag härligt, Vad är det som händer i denna stad egentligen.
Ja stannade dock inte och kollade som många andra. Man vet ju inte vad som kan hända när det e så stort pådrag. Fick ringa min lillebror och prata så han fick lugna ner mig, för lite uppskärrad blir man allt.
Var inne på infoteket för att träffa yrkesvägledadre, men så klart hade de stängt kvart över 3, så jag blir ändå tvungen att sticka ner imorgon på min lediga dag som jag verkligen inte hoppades jag skulle behöva, jaja.
Nu väntar jag bara på att sambon skall komma hem så vi kan gå och handla kvällsmat.
Blev aldrig ng lax igår, fattades ingridienser och vi orkade inte handla. Det blev pasta med tomatsås i, samma som jag åt till lunch idag.
Så det blir antingen lax eller vege pytt idag.
Vad skall ni äta?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ja, suck, folk är dum..

snart ska jag åka upp till förskolan, det är mörkt ute.

ha en bra dag! Kramen

2008-10-15 @ 05:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0