Torsdag

Hoppas det är bra med er alla denna dag.
Gårdagen hos sambons mormor var trevlig med landgång och allt, supergott. Fick med mig resterna som lunch idag = slapp att laga mat igår, skönt.

Annars har jag haft en rätt lugn dag på jobb, fram till lunch sen började köerna igen.

Smarta jag hade sprunit ifrån både kort och mobil imorse, smart när man skall ut och fika med en kompis, men vi hittade  varandra i slutändan och hade en trevlig fika. Kul att träffa dig igen gumman det var längesedan sist. Tack för chokladen.

Till kvällsmat blev det lövbiff med senaps och paprika sås och till det hade vi pasta. Vi skulle nog som sambon sa, tagit ris till istället. Får testa det nästa gng.

Imorgon ser jag fram emot en trevlig eftermiddag på stan med min kompis, skall bli kul som vanligt gumman.

Sambons hockybockey blev inställd ikväll så vi får ha det mysigt tillsammans, alltid lika kul.

Hur har er dag varit?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad smart du är som tar senap på! kryddblandningen klar liksom :)

2008-10-10 @ 07:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0