Tisdag

Då det var lungt för tillfället i telefonkön passar jag på att skriva dagens inlägg.
Började tidigt i morse redan 7.15. Men sen sen slutar jag i gengäld kvart i 3 skönt. Men lite sömning var man.
Sen bär det iväg till yrkesvägledaren för att se vad de säger =) skall bli spännande. Håll tummarna för mig.
Fler och fler på jobb märker att jag gått ner i vikt, kul =)
Bara 15 kg kvar tills jag nått mitt mål, jag kämpar vidare, hade gått upp 3 hk förra veckan igen.
Det blir nya tag nu, måste bara bli av med kg. Underbart att alla runt omkring mig mina vänner och familjen, stöttar mig och kommer med beröm, det är guld värt. Tack alla =)
Har precis ätit en god middag bestående av paste och tomatsås men bacon och championer.
Blir nog lax och couscous ikväll tror jag. Typiskt att kameran inte är laddad än, vill ju lägga upp bilder.
Vad har ni ätit för god lunch idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0