Tisdag

Är så drygt på jobb idag vill verkligen bara hem. Idag slutar jag som tur var är redan kvar över 2. Såå skönt.
Sen skall jag ut på stan med min kompis Kaisa. Det jag skulle fixat igår, skall fixas idag i stället, hann ju inte allt igår.
Sen om jag hinner blir det inom viktväktarna med. Sambon har ju hokeybokey ikväll. Stackare de har inte tid förän vid 11 stackarna, vilket innebär att han kommer hem vid halv 1 eller 1. Med tanke på att jag börjar tidigt även imorgon sover jag då =).
Nu är det som tur var bara 2h tills jag slutar, skönt.
Måste handla hem lite sen också inför lördag, senast imorgon då vi är borta hela fredag eftermiddag och kväll. Då vi ska hem direkt på kvällen får pälsänglarna vara hemma själva. Det kommer inte vara populärt, men drygt att släpa på dom och så är ju brosans sambo allergisk och allt.
Dagens lunch var rester från igår, spaggeti och köttfärsås, mums
Vad skall ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0