Söndag

Hoppas att alla har haft en trevlig helg. I fredags hade jag en trevlig eftermiddag med min kära vän. , på kvällen såg jag the Happening med Mark Wahlberg, bra film men läskig Blev lite shopping.
I lördags gjorde jag inget speciellt, bara slöade.
Sen såg vi Get smart, både bra och rolig, på lördag eftermiddag.
Har precis kommit hem från sambons föräldrar där det var god lasagn till mat och äppelkaka med vispgrädde, mums. Sambons syster är uper duktig på att baka kakor, man verkligen dreglara över dem.
Fick med mig en kasse med mina favo äpplen hem, ingrid marie. Gott som mellanmål.
Nu skall jag gå och popa lite popkorn och kolla pretty wonen. Kanske lista ut vad jag skall käka till lunch också. I värsta fall får jag väl handla. Men som vanligt har jag slösat upp mina pengar. Vet inte riktigt vart de tar vägen. Men ansiktsbehandlingen med produkter gick ju på nästan 2000. men men.
 Igår var jag lagom irriterad på de i grann huset, det hade sjukt hög musik, vi kunde inte gå och lägga oss. Som tur var stängde de av vid 1 så sen kunde vi sova. Jag börjar mer och mer störa mig på folk i detta huset. Folk som flyttar saker ovanför nästan varje dag och hamrar och spikar. Jag tycker det e ok att man gör det men en vardag vid halv 11, kom igen.
Vill väldigt gärna flytta till eget hus och slippa alla störand ljud, men det dröjer nog innan vi kan ha råd med det.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

     Bilderna är googlade

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorogn gumman...Det låter kul att träffa er den 1/11 då får vi göra Halloween mat o spesa till det på kvällen...:) Det går bra att vi firar dig den 21 för jag jobbar dag då så det är inbokat nu :) Ha en skön måndag på jobbet...Vi var hemma hos pappa på fika så det vara därför som ni såg bilden..vi såg er med :) Var lita sugna på att spring ain i trädgården o skrämma er med bakningar på fönstren..hahaha...nä skojar med dig....skämtar...Ha en skön dag,krammar

2008-10-13 @ 08:42:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart att vi kan åka & handla tillsammans den helgen...Är det bara vi eller är vi flera då eller? :) Det blir bra med 1900 den 21/11 så hinner man komma hem från jobbet & varva ner innnan man kommer till er..Något speciellt som du önskar dig? krammar

2008-10-13 @ 10:17:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var nu till HAllowenn jag undrade..förstod att det bara bli vi & det ska bli skoj :) Ja jag har mina tankar vad jag kan tänka mig köpa till dig.men det är några veckor kvar..Allt lugn på jobbet denna måndag?krammar

2008-10-13 @ 10:33:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mie

Vill du vinna en bloggdesign hur lätt som helst? Kolla här: http://memie.blogg.se/2008/october/vinn-en-bloggdesign.html .

2008-10-13 @ 10:34:30
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Denna dag ska jag bara slappa här hemma för jag är så trött hela tiden...Alla jobba får upp & det går ner..hoppas att det blir mindre att göra efter lunchen..Ska bli skoj att träffa er på Halloween helgen äta gott & trevligt sällskap..då kan vi se nån skräkfilm eller något sån,hihiih-.---krammar

2008-10-13 @ 10:50:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hej! Förstår vad du menar med störiga grannar som för oväsen med att hamra och spika...Det finns regler på att det ska vara tyst efter tio.Tråkigt att folk inte kan hålla dessa regler.Hoppas det lugnar sig annars får ni säga til hyresvärden. Kram!

2008-10-15 @ 11:59:03
URL: http://ijastrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0