Söndag

Sista härliga sovmorgonen på en vecka.
Vakande imorse av ett välbekant  lju. Det av en kvarglömd kanna med vatten på soffbordet som välts och vatten som rinner ut. Den skyldiga, samma lilla svarta skönhet som alltid, akkas våran Harriet. Så det blev till att gå upp och moppa vatten, härligt.
Sov ända till 10.15 idag iallafall, skönt. Ingen frukost idag då jag vaknade sent utan väntade till halv 12 då jag tog allt i ett. rester från igrå, tacopaj och ett glas färskpressad apelsinjuice, mums =)
Vad hade ni till lunch idag.
Sen har vi inte gjort ng alls idag, kollar på dödligt vapen med Mel Gibsson. Var nere och handlade lite gott till det. En cola zero och en påse non stop mums.
                                 bilderna är googlade


Snart drar vi iväg till mobilia för att veckoshoppa, sedan blir det det sedvanliga söndagsmiddagen med svärföräldrarna.
Blir säkert lika gott som vanligt.

Vad skall ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..Skönt att ni har haft en skön helg..det har vi med :)Har bara gått så snabbt...Får bestämma en fickar dag i nästa vecka så vi kan bestäma vad vi ska äta på Halloween :) Har några tips både till den dagen & till nyår :) Men det tar vi när vi träffas.HA en skön kväll,,,kram kram snäckan..

2008-10-19 @ 20:38:04
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Tack gumman för den söta kommentaren om min magen..Det är ändå en vecka gamal bild..ska snart uppdatera mig..men har ingen orka...Börjar 0645 i morogn ska snart ockås lägga mig :) Sov så gott snäckan.kram kram

2008-10-19 @ 21:09:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: J

yammie, cola <3

2008-10-20 @ 19:13:37
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0