Måndag

God middag.
Sitter på jobb och har en massa att jobba, men hinner ändå skriva lite här.
Tiden har gått relativt snabbt idag och snart skall jag ta en liten rast med min kompis, skönt.
Dagens lunch var kycklingsallad med feta, hemagjord mums.
Idag har vi minsann sol här härligt. Skall inom Åhlens innan jag skall vidare till viktväktarna. Efter det är det träning på friskis, vattenjympa, nice, gillar verkligen det. Efter det blir det snabbt ombyte för att träffa sambon på mobilia för veckoshopping, blev inget igår, var för trötta.
Sambon skall träna hockeybokey ikväll ,de fick en sen startid tyvärr, börjar matchen vid 11 och är hemma vid halv 1 stackarna.
Kommer somna innan han kommer hem då jag började jobba kvart i 7 i morse och var uppe 20 över 5. Smart som jag var fastnade jag vid en film, i hennes skor. Vad trött jag var imorse och seg, men jag kom i väg och i tid trots att jag missade 2 bussar =).

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll snäckan...Tyvärr kan jag inte de dagarna som du kan..kan på fredag för då har min kära after work..Får ta i veckan som kommer...Allt är bra med mig..trött..men skönt att vara hemma & slappa..det blir nog ingen matach för killarna ikväll...skönt för då blir det mer mys i soffan...Vi hörs av snäckan.kram kram

2008-10-20 @ 19:30:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0