Lördag/ Söndag

Hade en super trevlig lördag igår. Först var sambon och jag och kollade kakel.
Tyvärr hade de inte så mkt vi behövde så vi fick beställa in. Det kommer den 10 nov, så inte så lång väntan iallfall.

På Eftermiddagen var jag på chokladmässan här i malmö på slagthuset. Ingen succe. Tråkigt uppgjort och ingen mysig atmosfär, men bra priser och mkt smakprov dock.
Det blev ng presenter till och med, köpte farsdags present till pappa och en födelsedags present till mammma.
mammas present

pappas

Har ju lovat bild på min nya jacka, väldigt nöjde med mitt köp.



Efter slagt så gick vi lite på stan och tog en fika på expresso house. ett perfekt avslut på en trevlig dag.
På väg ner till stationen passerade vi stortorget där de uppmärksammade rosa bandent. Tråkigt att det inte uppmräksammar det blå med bara. Varje år stödjer jag båda då min mamma har haft bröstcancer 2 ggr och gammel mormor med så är det viktigt för mig. Morfar hade prostatcancer och en i släktn har tyvärr precis fått det så även det är viktigt att stödja för mig.

bilder från stortorget:

jag och min kompis Nina.

Sen var det hem och kolla film och äta en god middag sambon hade gjort. Chicken red curry mums.

Idag söndag har det bara regnat och varit tråkigt. Var en runda på ikea och köpte diskho till köket och sedan om bauhause och köpte tillbehör till köket och så var vi på höganäs kakel och beställde kakel till köket.
Nu skall jag bara ta det lungt och kolla film, pallar inte städa eller ng annat trots att jag borde.

Vad har ni hittat på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman...Jag får vissa dig hur man lägger bilder rätt så man inte behöver se dem på sidan..Det är jätte lätt...Alltid kul att träffa vänner o gå på speciella tema,,,Ha en skön söndag.stor kram på dig,kram kram

2008-10-26 @ 12:17:58
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0