Inte länge kvar nu

Dagen har varit suupper seg idag, känns som 1 h har tagit 3 h. Inga roliga dagar de här. Och mkt ringer det med här, så ingen rast och ro. Har varit lite lugnare runt lunch dock. Dagens lunch var viktväktarna färdiga nudelsoppa, blörk säger jag bara jag mådde super illa efter att jag hade ätit den. Inte kul.
Var och fixade min kära väns present igår, hoppas hon blir glad för den.
Har kommit på resten av julklapparna till föräldrarna, så skönt, skrivier inget här dock, om de skulle vara inne och läsa.
Men nu är det bara 45 min kvar tills jag slutar, vill härifrån nuuu. Är skitkallt här idag också tyvärr, har problem med luften här tyvärr. så ibland är det jättevarmt och andra gng jättekallt, inte alls kul.
Efter jobb ska jag träffa min kära vän för ng timmar på stan och fika skall bli jättemysigt. Ser fram emot det gumman, vi ses senare.

Vad skall ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0