godmorgon

Då var man tillbaka på jobb efter en dags ledighet, var hur skönt som helst att vara ledig. Städade och plockad undan och diskade katternas saker.
 Det var meningn att sambon skull vara ledig hela dagen då han skulle till doktorn vid lunch. Men han var tvungn att sticka iväg ändå, typiskt.
När han kom hem åkte vi till bauhause för att handla färg till stommarna i köket. Får se hur det blir när färgen torkar. En bänkskivan i betong är på plats också. Skull ta een bild och lägga upp och så klart så dör kameran, typiskt.

Börjad dagen med en tallrik havrgröt med mjölk och sylt. det håller man sig på till lunch.
dagens lunch kommer bli bacon och champion pasta, skall bli gott, vad skall ni äta?

i kväll behöver vi inte heller laga ng kvällsmat, vi skall till sambons mormor och hämta en stol vi har där och då ville hon att vi skulle stanna och äta landgång mums, har inte ätit det på läng. Skönt att slippa laga mat. Vad skall ni ha till kvällsmat då?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Håhåjaja, du är så duktig med maten! annat är det med mig;

frukost: havremjölk med rispulver

lunch: pasta med ingenting till

middag: bröd med ingenting på

mellis: två äpplen och en clementin

vad säger viktväktarna?

kram

2008-10-08 @ 09:32:32
Postat av: Till lovisa

Oj det var inte mkt till mat. Lägger man ihop det blir det inte mkt points. Man skall ju inte äta för mkt bröd och pasta bara. Jag har tryckt ut en massa vege recep till dig. Vet du jag ska skriva in allt jag har i en recpt bok till dig anpassat för dig och lätt att göra. Vad säger du om det?

en lite julklapp =) skall ut och köpa en anteckningsbok idag. =). Så får du äta lite mer nyttigt och bra =) men det e lite tråkigt att laga mat till sig själv bara.

Vad tycker du absolut inte om så jag inte tar med ng sådan recept? och vad tycker du speciellt mkt om så jag kan inkludera det.Skriv allt du vill ha recept på så fixar jag det.

kram

2008-10-08 @ 10:02:08
Postat av: Anonym

Hej gumman..Det är bättre med mig..ska jobba i kväll..Ska snart ta o gör amig klar för sen åka ner till stan för se om man finner något skoj.Ha en skön arbetsdag.krammar

2008-10-08 @ 10:57:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då var man hemma igen..Det stämmer att jag fan de presenterna jag skulle ha..köper en blomma på lördag innna man åker ner...Riktigt skönt väder att springa på stna i ..men för varmt med vinterjackan..men men....Ska snart börja med middagen..sen ska man åka o jobba 1715 till 2145--längtar redan efter man har slutat så man kommer hem till sin kära o myser :) Ha en fortsätt bra dag.krammar

2008-10-08 @ 13:59:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorogn snäckan..Ska bli skoj att träffa dig efter jobbet i morgon..1645 på h&m hörnan som vanligen..så kan vi väl börja med en god ficka eller en god sallad..Kommer vara trött efter man har jobbat kväll i dag & upp tidigt..krammar

2008-10-09 @ 10:57:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snäckan..Klart att jag kommer orka träffa dig gumman..det är fredag då orkar man allt...hihih....Det var rätt mycket för en tröja,,men tycker man om den så varför inte..var har du sätt den? Ska också se efter nån stickad tröja...Mycket börja bli smått för mig.,,,Fan vad jag längtar till den lilla kommer till världen..den kommer bli så bortskämd...:) Längtar till ultraljudet som kommer säkert äga rum nån gång i december lagom till julklappen :) I trapuppgången hos er står det något om Ullared där...för Assal nämde något om det stor i svärfäräldrarnas trappa ni bor på samma färening..om så fall ska vi åka upp? krammar

2008-10-09 @ 11:35:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0