Fredag

Äntligen är det fredag, två dagars härliga ledigheter väntar =).
Ikväll kommer min bror och hans sambo på den filmkväll vi har pratat om att vi skulle ha i typ 2 år nu , bättre sent än aldrig, eller hur.
Var duktig och röjde hela lägenheten igår, klockan 10 på kvällen, men då är det bara att städa lite snabbt sen när jag kommer hem.
Vi skall bjuda på cevapcici, med ajvar och rå lök. vet inte om det blir ng efterrätt, kanske chokladpudding, men vi får se.
Först skall jag ta mig igenom jobbdagen.
bilden är googlad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon snäckan...Skön att det är fredag.Har hela dagen på mig att slappa & göra vad jag vill & för min del blir det bara hemma & slappa innan man ska åka & jobba...Ska försöka komma på vad man ska äta för middag,det står helt stil i huvudet...Har inte släppt det häller det vi pratade om....fan man blir som du också säger så himla besviken..

Hoppas att du får en skön & behaglig fredag.Hoppas att det går snabbt på jobbet o inte allt för jobbig kunder...Kuligt att du har gått ner uterliga några kg..det kommer gå hur bra som helst för dig..det är sommaren 2008 du tränar för så du kan hjälpa mig med lillen på stranden :) Stor kram på dig

2008-10-17 @ 09:31:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: teddy

hej hej :)

Ja ssk är verkligen ett bra yrke måste jag säga med tanke på att det är så brett. Nackdelen är ju lönen men eftersom vi har så många bra syrror som slåss för rättvisan så har ju ingångslönen höjts ganska så bra. När jag började 2006 låg den på 16.500 - vilken är ett skam för en högskoleutbildning och det STORA ansvaret man har efteråt!!!



När hade du tänkt söka i så fall?

2008-10-17 @ 10:16:44
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

God middag snäckan...Har fortfarande inte kommit på vad man ska äta idag..får ta en runda nerom ica så finner jag säkert något...Har funnit så snygga kläder som jag kan tänka mig att beställa hem från Hallens men kan inte bestäma mig för vilken av dem,,tanken var till nyår :) kram kram

2008-10-17 @ 11:56:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart att jag kan hjälpa dig att fina en snygga nyårs outfit :) alltid kul att hjälpa till..Nu ska jag snart fixa köttbullarna o pasta...blir en lätt måltid i dag...kram kram

2008-10-17 @ 13:38:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: teddy

Det var så lite så. Hoppas det hjälpte lite iaf. Vad jobbar du med nu om man får fråga??

Ja lönen tycker jag är fy skam med tanke på högskolan och så ansvaret över alla dessa människoliv...



Hur som. Önskar dig en fin fin fredag :)

2008-10-17 @ 19:57:51
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohh vad skoj att det lutar åt det håller. Jag kan som sagt verkligen rek. utbildningen. Matten kommer - med tanke på att du kommer att behöva blanda mycket medicin, dropp, insulin, antibioteka, räkna ut syrgas m.m

Vi hade två läkemedelsberäkningar under utbidlningen och då måste man ha alla rätt!!! Men det fixar du - absolut inga kluriga tal.

Om du hinner jobba. Ja det tror jag.

Beror på hur du lägger upp veckan bara.

Då jag pluggade jobbade jag ca 3 dagar i veckan. Men jag kan klart säga att man blir helt slut i huvudet den första terminen.

Sedan under praktiken ( vilket är länge) kan man tyvärr inte jobba.



Hoppas det hjälpte lite.

Vart har du tänkt söka?

2008-10-18 @ 13:46:52
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0