Äntligen torsdag

Imorse ställde jag klockan fel när jag skulle sova 15 min till vilket innebar att jag vaknade 10 min innan vi skulle åka, Panik. Jag skulle hinna göra mig i ordning, kolla så att allt var stängt och av och ge katterna mat och rensa deras låda.
Trodde älsklingen ställt klockan men även han hade glömt det så när jag var klar och sa till honom skulle vi ha åkt för 5 min. Så det blev rätt stressigt. Väl framme på jobb börjar jag med att borsta tänderna då jag inte hann imorse, och lyckades så klart att spilla tandkräm på tröjan, väldigt snyggt. Som tur hade jag sjal som jag kunde lägga över så det inte syndes så mkt.

Annars har det varit mkt på jobbet och det var skönt med småraster, en av rasterna var jag tvungen att prata av mig med min arbetskamrat igår, var lite besviken på en sak nämligen. Och även om jag pratade av mig med min kära vän igår var jag fortfarande lite sur.
Hade möte på jobb idag, skönt med 1 h då man inte behövde prata, men man blir lite trött av att bara lyssna och inte göra ng.
På väg hem hittade jag en ursöt kjol på lindex som jag skall gå in och handla på min rast imorgon.
Skönt att komma hem sedan. När jag kom hem städade jag min och sambons garderob, blev både bra och snygg, så nu känner jag mig duktig. =)

Vad har ni ätit till kvällsmat idag? Här blev det quornfilée med klyftpotatis och en massa sallad, mums.

Nä nu ska jag ta det lite lungt och kolla tv. Titta på du är vad du äter och känna mig dukitg som äter bra, eller iallfall bättre än de på tv, en och annan varmchoklad och choklad boll slank ju ner på rasten idag, oops.

Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0