Äntligen Torsdag

I dag på jobb kvar sen är det helg och sovmorgon skönt=)
Skall ni hitta på ng speciellt i helgen?
För en gångs skull har vi inget alls inplanerat. Eller en liten grej, sambons bror kommer och hjälpte till att lyfta upp betongskivan till köket.
Sen får vi väll se till att måla stommarna så det e gjort. Sen är det dax för städning med.
Sitter på jobb och har som vanligt mkt att göra, men tar min 15 min rast vid datorn istället för ute i fika rummet.
I går var jag med min kära arbets kompis efter jobb, gick och kollade affärer och hittade en snygg vinter kappa på Peak Performens till mig. E så trött på att frysa.
Pratade med sambon när jag kom hem och han gick med på att betala nästan halva jackan i födelsedagspresent. Härligt. Man kunde dessutom ta av fodret och få en höst kappa med, perfekt juh.
Idag slutar jag tidigt 15.00 redan. ska bli så skönt hem och fixa saker som behöver fixas =) ¨'
Vad skall ni hitta på idag?
Nä nu får jag åter¨gå till telefonlinjen och beta av samtal =) innan det är dax för lunch vid halv 12. Gårdagens rester, köttfärssoppa mums. Undra vad det skall bli ikväll. Har inte bestämt mig riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman...Snart helg så skönt...Skönt för er att det blir en lugn & skön helg..Ska på lördag se musikal med jobbet sen på kvällen ska vi hem till T moster som har fyllt år...Ska berätta för dem att vi ska bli föräldrar...:) Ha en skön dag på jobbet..Hörs av i morgon.kram kram

2008-10-23 @ 11:16:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

När slutar du denna dag då? Skönt att komma hem tidigare...Så skoj att du har hittat en snygga jacka nu till vinter kylan :) kram kram

2008-10-23 @ 11:17:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

På lördag ska jag se med arbetskamraterna High scholl musical :) så det ska bli riktigt skoj..tycker också om att gå på musicaer men får inte med min kära på det om det inte skulle varit något speciellt...men vi kan gå när det går en bra nästa omgång :) Ha en skön dag.kram kram

2008-10-23 @ 12:18:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

väldigt snyggt med sofforna och bordet till! stilrent och vuxet ;)

2008-10-24 @ 09:25:30
Postat av: Mindy

Kul att prata med dig i luren snäckan..Ska bli kul med en fika på onsdag-.Ha en mysig kväll..kram kram

2008-10-24 @ 19:09:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Till Lovisa

visst e det smyggt. Ja man får börja ha lita vuxet nu tycker jag =)

2008-10-24 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0