Torsdag

Idag är det sista dagen denna vecka, skall bli så skönt att ha ledigt en dag. Har dock en massa städning och röjning jag skall göra imorgon, måste även boka en en tvätt tid, de börja växa i hörnen av tvätt =)
I eftermiddag efter jobb har jag möte, sedan har vi även gruppaktivitet och skall göra suschi, gott.
På tal om suschi var jag inne på alessis affär i malmö och hittade då detta söta suschi sett, a littel pricy.  bilden är googlad.                        

Hur underbart är inte detta sett, fast 660kr är lite väl. Speciellt när man inte ens äter sushi =)

bilderna är googlade

Denna skönthet skall så småningom flytta hem till oss i två x

Visst e det fina =)


Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..Det kunde varit bättre med mig..känner mig hängi o trött & näsan töar...kände skönt att vara hemma några dagar från jobbet...Så skoj med sushi med några från jobbet..Har aldrig ätit det..men ska efter graviditeten...HA en skön kväll.kram kram

2008-11-06 @ 16:35:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

bra bra, jag ska också skaffa barn inom fyra år. ja, med en dansk kock. men inte gifta mej. varför gifter man sej?

2008-11-07 @ 05:44:08
Postat av: till lovisa

va bra =). nu får du berätta om den danske kocken, nyfiken i en strut som vanligt?

Vet inte riktigt vatför man gifter sig för att man älskar ng kanske, fast man kan ju älska ng ändå.

Det är nog en gammal kvarleva kanske. Jag tycker det skall bli mysigt att gifta mig i framtiden. Blir ju lättare juridiskt med allt om man är gift, lättare för barnen med.

2008-11-07 @ 10:06:21
Postat av: Mindy

Hej gumman..Tack för du erbjude dig..ska ändå gå ner en runda sen..ska posta ett packet...behöver frisk luft att komma ut en stund..man kan hoppas att helgen räker för att bli frisker..Ha en skön fredag.kram kram

2008-11-07 @ 10:24:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Gumman du glömmer att skriva ditt namn i länken...så tänk på det när du skriver till mig..blir lättast att komma åt att skriva direkt till dig då...Det är i morogn som vi har 5 år men firar det i kväll med god middag..ska till hans papap med kusinerna i morogn..så vi passar på i kävll...ha en skön fredag..krammar

2008-11-07 @ 11:43:16
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0