Onsdag

Trodde inte att jag skulle palla igår, men det blev ändå en runda till viktväktarna. Hade gått ner 1 kg yess. Bara 13,7 kg kvar till målvikt.
Förra veckans muta för att samon skulle slippa städa blev viktväktarnas julkokbok, jättefin var den med en massa goda recept, väldigt fint gjord var den.
Ska be föräldrarna följa den så att jag vet precis vad det e för points på sakerna och slipper räkna. Tur att man har sådan snälla föräldrar som gärna gör det för min skull.

Sambons bror var och hjälpte oss att lägga sista skivan på plats, blev jättebra om än med lite gapp till vägen, får lägga dit ng. Blir nog bra tillslut.

Sedan hade sambon veckans hokey bokey  match så det var till att spendera kvällen ensam.
Såg en av mina favo filmer. Systrar i Jeans som är baserad på en bok av Ann Brashares.
bilden är gogglad

Är egentligen för ungdomar men jag gillar både filmen och böckerna starkt. Film nummer 2 är på väg, längtar.
Sen blev det även lite Desperate Housewifes, gillar den serien starkt.

Hörde föresten att de pratade om att man skulle återvinna mjukplast med, jättebra tyckte jag tills de sa att man var tvungen att åka till närmsata återvinningsstation.
Blir så jäkla irriterad, då skall man spara en massa plast hemma för att sen åka till stationen ng gång i månaden.
Men tänker man måste ju köra dit, kostar och släpper ut en massa avgaser smart va.
Varför kan man inte göra så att alla behållare finns där man bor, vad gör de som inte har bil ?
Samma med glödlampor, har ingen sån behållare där vi bor så vi måste spara dem hemma.
För inte går det ng buss dit, för i så fall hade det ju varit lätt att åka ut dit och mkt mer miljö vänligt.
Suck suck suck
Vad säger ni?

Slutar sent idag inte förrän kvart i 6 riktigt drygt. Slutar som tur var en timme tidigare imorgon.
Och sedan är det begravning på fredag, funderar lite på om man skulle lägga in ett träningspass där på förmiddagen då jag inte har tränat på evigheter.

Ha en fortsatt trevlig onsdag

Kommentarer
Postat av: caroline

jag var bort nästan 10 månader... usa, mexico, canada, nz, australien, indine, kina, thailand, sydafrika, qatar :D

2008-11-12 @ 13:45:03
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Mizz

håller med hon e så himla bra..såg oxå hennes film igår.



Ha en skön onsdag



kram

2008-11-12 @ 14:43:04
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för din kommentar :)



Visst är systrar i jeans bra.. Gillar böckerna jättemycket.. men såg inte hela filmen igår, va tvungen att titta på Brothers & sisters ju :)

2008-11-12 @ 16:43:27
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0