Middag

Hade en supermysig fredafskväll med min älsking och ng av våra bästa vänner.
Fick jättefina presenter av dem, ett presentkort på bolia och ett lipbalm från bodyshop som jag kollade på senast jag var ute med min vän på stan. Blev jätteglad för det, tack än en gång.
Min väns mage blir bara större och större =)
Bilder kommer då kameran har laddats klart.
Ikväll kommer smbons familj, så jag har förberett det hela dagen.
Sedan såg vi Max Payne med Mark Whalberg, den var bra faktiskt om man gillar action filmer vill säga.
Nej nu måste ja återgå till fixandet
Ha en trevlig lördagskväll
Skall ni göra ng spännande

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..Kul att du blev glad för presenterna...Ja magen min blir bara större o större..hur stor ska man bli..hihi---har bara gått upp 4 kg så det är okej..

Fan vad dåligt av de att de inte ringde o grattade dig på din dag..fan vad jag blir arg på såna människor som är våra vänner eller vara...ja man vet inte vad de håller på med mera..man märker helt att de inte vill ha med oss att göra...ha så skoj i kväll.kram kram

2008-11-22 @ 16:35:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mariah N

sv!,jag kan berätta lite om filmen,ska se lite av den sedan och kolla om den är bra.

2008-11-22 @ 21:47:12
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Anonym

haft en skön kväll?

2008-11-22 @ 21:48:09
URL: http://cherriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0