Lördag

Idag sov vi länge och sedan åt vi en god brunch efter att jag varit nere och handlat.
Sambons bror kom senare och de fixade till lite med den sista bänkskivan som snart e klar, så himla skönt.
Sedan var det städning för hela slanten, hade gjort det mesta igår så det var bara lite kvar.
Senare på kvällen kom mina föräldrar på middag, innan dess var jag en runda inom mobilia för att handa till det.
Vi hade en super trevlig kväll med mycket prat och god mat, chil con carne med chocklad pudding till efterrätt.
Sen fick jag välja vilken julgransmatta jag ville ha i julklapp, mamma och jag kommer nog sy den tillsammans.

Sen håller vi tummar här att lev av kakel kommer som den skall, för mamma och pappa kommer hit på lördag och söndag och hjälper till att kakla, härlig med föräldrar som kan hjälpa till, de har verkligen hjälpt oss med mycket både mamma och pappa och sambons föräldrar. De har gått fortare att renovera lägenheten med deras hjälp, skönt med händiga föräldrar.
Sen e det inte mkt kvar att göra i köket, vill bara bli klar med allt.

Imorgon blir det bara en lungn dag, skönt att ha såna ibland också.
Vad har ni hittat på denna rliga lördag, för en gngs skull har vi faktikst haft det lite varmare och inte så kallt som det varit i veckan, kunde gå med öppen jacka härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0