God morgon

Var ett tag sedan jag skrev, har varit så trött när jag kommit hem från jobb att jag inte har orkat.
Förra onsdagen hade jag mina kompisar från gymnasiet här, vi hade supertrevligt. Vi har tjejmiddag 1 gång i mänaden för att inte träffas alldeldes för sällan.
Lite nobelmiddag kollade vi också på, men jag var så trött att jag somnade.

I helgen har det inte hänt så mkt förutom att jag hade en supertrevlig filmkväll med min kompis och en god middag som hon hade lagat. Vi kollade film, åt och snackade en massa skit, vi försöker göra det ng gng i månaden.
Sen har vi tvättat hela söndagen och kollat tv resten och tagit det lungt.
Middag behövde vi inte göra utan vi var hos sambons föräldrar och åt en gfod köttgryta där, alltid skönt att slippa laga mat.

Hur har er helg varit?
Jag och min Kompis skall ut på stan i eftermiddag och handla de sista julklapparna, har bara en kvar men tyvärr verkar det som att de har slutat att sälja det jag skall ha till mamma och pappa, typiskt.
Skall ni hitta på ng trevligt, sedan på¨lördag är det julmys med ng av våra bästa vänner, de har då varit på ultraljud så vi ser fram emot att kolla på bilder. Är så glad för er skull gumman =)

Skall ni hitta på ng speciellt i veckan?

Kommentarer
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]y

Hejsan tjejen. Här flyter allt på.

jag försöker lära mig allt jag kan på praktiken och trivs trivs :)

Kan också känna att bloggen blir lidande men man måste ju prioritera livet först.

ha det så gott så länge.

stor kramis

2008-12-15 @ 21:19:26
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0