Semester...

Vi inledde semestern med en resa till Spanien och lite kvalitetstid med mina föräldrar och min bror och hans familj. Hade 16 mysiga dagar innan vi begav oss hem igen för att gå på en av mina närmsta vänners bröllop. Heelt underbar dag med en massa gott att äta. Bruden var såååå otoiligt vacker.
Sen har vi umgåtts en massa med mina fina vänner. Mest med M så klart =)
 
 
Bjuder på lite bilder.
 
Mannen passade på att använda min morfars rök. Revbenspjäll, Korv och Kalkon grillades. Mums
 
Moster Johanna hade högläsning för kusinerna
 
Vi spenderade en heldag med en av min farmors motorkrossförare. Mr Les Archer
 
 
Sista kvällen. Vi börjademed drink i Altea och avslutade med middag inne i Benidorm.
 
Mannen började jobba i måndags och jag och sonen har fortsatt semester till sista juli. Inte helt fel. Lite inplanerat men mkt fritt, ser fram emot ytterliggar ng dagar semester innan verkligeheten ger sig påmind och jag ska börja jobba igen i augusti.
 
Hoppas ni får en härlig sommar
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0