Träning och Hälsa mässa här i Malmö

Ja det väntar mig och min bästa vän imorgon, kommer även träff en barndomsvän som jag inte har sett på ett tag =) ska bli så kul
 
 
Här hittar ni oss imorgon. Hoppas att vi ses
 
 
Kommer gå som VIP- bloggare så ska bli x kul.
 
Följande utställare kommer du kunna hitta på mässan:
 
 
Kvällen idag har sonen och jag  penderat hos min bästa vän och hennes barn. Lite kvällsmys, aldrig fel.
Tack för ikväll min fina vän =)
 
 
En riiiktigt gammal blid på våra fina små killar. Kan inte fatta att dessa två ska börja förskoleklass till hösten och fyller 6 år i sommar. Otroligt...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma mindy

Tusen tack för en mysig fredag kväll med barnen och en mysig lördag med dig dag..Behövs att komma ut och kommer fortsätta så,,mår som bäst när man får vara med de som tycker om mig :) Oj de va med en gammal bild på våra små grabbar..min son blir 6 i vinter o din i sommar..ska bli så skoj att följa de under alla åren i skolorna...Hoppas att allt annat också löser sig till det bästa :) kram kram

2015-04-18 @ 19:05:46
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Therése S

Jag har en utmaning till dig i min blogg. Var jättekul att träffa dig igår, kändes lika roligt att prata med dig som när vi var yngre.
Kram.

2015-04-19 @ 10:01:23
URL: http://femalecurves.malmolife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0