Ytterligare ett event hos Sojka och Walles event =)

Blev såå glad idag när bekräftelsen dök upp i min inbox, att jag även fick plats på detta event. Ska gå dit med min bästa vän, Mindy. Ser verkligen fram emot det. 
 
 
Så klart var mannen bortrest denna kväll, ja enda fram till fredag den veckan. Men som tur var kunde världens bästa morfar ta sonen. Skolan slutar dessutom 17 den dagen. 
 
Inga roliga tider har vi fått denna kursen, 15-17 på mng föreläsningar, får se hur mng man kommer kunna gå på. Då fsk stänger 17.30 och jag hinner inte hem till det riktigt tyvärr.
 
Skolan har iallafall kommit ign på riktigt igen och böckerna har nu anlänt så jag kan sätta igng och plugga med. 
 
Sonen har äntligen blivit frisk igen och var på fsk första gng denna veckan idag. Vi avslutade fsk dagen med lek på lekplatsen med ng vänner till honom.
 
Hoppas att ni får en fin kväll
 
Kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0