Forever alovera...

I helgen har fina Ann-Sofie varit här och hållt en visning för mig. Hon var här i lördags och kommer även och hjälper mig idag, jag är fortfarande för ny för att hålla själv känner jag men snart så. Får en massa inspiration från henne och är verkligen glad att jobba med henne =) tack fina du. Igår var vi även på ett sminkmingel hos min fina vän mindy.
 
'
Vi började här hemma.
 
 
Goda raw bolls och smoothies som jag bjöd på igår
 
 
 Sen blev det sminkmingel hos min fina vän Mindy.
 
 
Min fina vänns superlyxiga och goda buffe.
 
 
Så om ni är intresserade av att beställa produkter från forever alovera eller boka en visning. Är det bara att maila mig på [email protected]
 
Här är månadens erbjudande, jättefin present eller julklapp och lyx för lite egentid i badkaret och vem vill inte ha det. Eller varför inte skämma bort en vän.  254 kostar det.
 
Så teka inte att maila en beställning eller skriv i kommentarsfältet =)
 
Nu ska jag börja förbereda inför dagens visning.
 
puss och kram från mig
 
 

Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis

kul med visning och gott med smoothie.
hoppas din kväll är fin
här ska bara mysas
kraaam

2014-11-09 @ 20:17:59
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Mamma Mindy

God morgon snäckan..ooo denna produkt skulle jag önskat mig i julklapp :)
Min beställning kommer i dag med vännen...kram kram

2014-11-10 @ 07:41:12
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Tack själv fina fina du! <3 Du kommer rocka i detta med Aloe Vera det är jag övertygad om! :) KRAM

2014-11-10 @ 11:08:17
URL: http://sojka.nu
Postat av: Mamma Mindy

Godmorgon vännen..Ja det kommer gå så bra för er vänner med dessa produkter.Om några veckor blir det beställning för mig med--Blev så mycket handladet i går så det kändes lita i plånkan att köpa mera...så klart jag kommer göra en beställning vid nästa beställning vännen..Har köpt alla klapparna o presenterna till barnen nu..så skönt..bara fotogrferingarna som ska fixas för agendan till familjerna sen ramar till skol fotona..sen är det med klart..kram kram

2014-11-11 @ 07:23:42
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0