Regndagar...

Suck, nu har det blivit höst här igen, har haft ng dagar med regn. Jaja det blir säkert bra väder igen snart.
Igår lämnade jag in den näst sista delportfolion i skolan, i form av en ljud fil. Är dock rätt säker på att jag kommer få göra om den då den endast skulle vara 5 min och jag hade 6.15. Ng irriterande, men hur tusan ska man få in allt på den lilla tiden. Mkt bättre att lämna in skriftligt tycker jag.
 
Idag har sonen halvdag på fsk då den ordinarie personlen ska på utbildning eller vad det var, så 12 hämtar jag den lille sen får det bli en runda till Emporia då vi behöver uppdatera min skogarderob och sonens klädgarderob. Ska bli mkt intressant att se hur mkt han orkar med, får väl muta honom med en glass kanske =)

Efter det blir det lekdejt med min bästa vän och hennes två underbara barn och en annan kompis och hennes 2. En mysig eftermiddag att se fram emot med andra ord.
 
Just nu har jag lite pause i läsandet, men snart blir det till att återgå. En bok och två avhandlingar och ett häfte, lär ju ta en del tid. Som tur är har vi inte litteratur seminariet förrän fredag nästa vecka.
 
Fick lite roliga rabattcheckar med posten idag, dock till Ica maxi i Helsingborg, hur tänkte det där, tror de jag åker till Hbg för att storhandla lol
 
 
Får ge den till mamma och pappa helt enkelt.
 
Tänkt bjuda på lite bilder från gångna veckor.
Vattenkrig mot grannen
 
Stackaren ramlade på stengolvet på ica i Landskrona och spräckte läppen, en del blod. Här är hans "plåster"
Nu förtiden ska han bygga själv efter instruktionerna, detta legot är för 6 år och uppåt, impad att han fixar det helt själv =) Stolt mamma.nu. Jag passar på att plugga.
 
 
 
Hugos älskade morbror och moster var på besök, vi passade på att ta en runda till lekplatsen.
 
 
Nu blir det till att återgå till pluggandet.
 
Kramar från mig och min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0