Rapport...

Är det jag kommer ägna mig åt idag. Har hittat en massa massa info, nu gäller det bara att få ner det på papper. intressant ämne, men tyvärr har vi inte möjlighet att gå in på djupet då själva rapporten bara ska vara på 3 sidor suck. Jaja bara att göra det bästa av det hela.
 
Mkt inplanerat denna veckan. Igår var det gastroskopi, min snälla pappa följde med så jag slapp vara orolig. Dock visade den ingenting så nu är det bara att gå vidare med utredningarna och se vad fan detta är för ng. Jäkla mage suck, minsta lilla jag äter fel så får jag sjukt ont. Det som funkar ena dagen funkar inte nästa.
Ikväll är det idrott för sonen, imorgon ska vi till ng vänner och äta, lördag Helsingborg och söndag är det middag hos mannens farmor. bussy bussy.
 
Nu blir det att laga lite lunch innan jag fortsätter med min rapport.
 
I helgen blir det inplanering av semester, Spanien här kommer vi, som jag har längtat. Min Spanien abstinens är nu så stark att jag bara måste ner, saknar otroligt mkt att inte åka ner varje år.
 
Bjuder på lite bilder från när vi var där 2011.

 
Lär bli en massa strand och poolhäng i år, precis som vanligt. Men även utflykter kommer tas.
Nu ska jag ta mig ut i köket
 
xoxo
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Queenie - Mamma till Isabella Reina

Vilka härliga bilder :)

Ps. jag lottar ut en blöjtårta på min blogg, in och va med vettja ;)

Kram

2014-03-18 @ 00:44:48
URL: http://www.mammaq.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0