Hemma med sjuk liten kille...

 
 
Jahopp, istället för att infinna min på gastroskopi är jag hemma med en liten kille som är snorig, hostig och har ont i halsen. Fick dock snabbt en ny tid så det tackar vi för. Dubbelkollade även med henne ang smärtstillande som Alvedon och pandodil då jag fått två olika info om jag får äta det. Visar sig att det inte är ng problem och att jag har varit sängliggande helt i onödan då jag kunnat ta tabletter egentligen, suck. Ja ja tur man vet med säkerhet nu iallfall.
 
Den lille är gnällig och vill helst inte göra mkt alls, how could blame him. Dock är en tur ner till affären nödvändig för inköp av lunch mm.
 
Blev godkänd på min muntliga eximination så jäkla gött, 2 skrifftliga kvar bara. Nästa kurs ser ag tyvärr inte mkt fram till då det är såå mkt att göra. Men det löser sig säkert som allt annat har gjort...
 
Varit dålig på att ta mina järntabletter så min ork har varit nere på noll,  som mina vänner säkert har märk...
Men är på väg uppåt igen känner jag så det är skönt...
 
Igår blev det isbanan med den lille, som han tjatat om det. Vi stog i nästan 20 min för att låna skridskor till honom. Betalar inträdet och han och mannen kommer ut på isen och nej, plattfal, men han gillade det inte alls, mannen försökte och försökte men icke, han tyckte det gjorde ont i fötterna och så halkade han ju sa han lol.
Kommer dock ge det ett försök till med raggsockar i skridskorna ska det säkert bli bättre =)
 
Nu har Walking dead kört igng igen awsome, ska bli spännande att se nästa avsnitt =)
 

Avslutar med en favobild på den lille sjuklingen
 
xoxo
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma till william o wilma

God eftermiddag vännen..Hoppas att han också kryar på sig..Mycket som går nu.Trodde de skulle komma till skolan i morgon men nopp...De får bli hemma en dag extra för wilma kräktes..Ha en fin eftermiddag..käns som våren är på ingång..kram

2014-02-10 @ 14:33:07
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: mamma till william o wilma

God eftermiddag vännen..Så trist väder denna dag bjuds på..Ha en bra dag och hoppas att det börjar bli bättre med er..hur är det med din mage...hade inte du kunnat avlösa med j ang i går så du hade fått göra din undersökning,,,nrä får du göra nästa..inte bra att vänta på att ta göra det när man har problem..Ha det bra vännen.kram

2014-02-11 @ 14:33:29
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0