OK stämpel i rumpan...

Och en stolt mamma efter bvc besöket =). Han följer sin egen kurva som han ska. Ligger längre fram i ritning och motorik och kan räkna längre och pra'tar bättre än vad man brukar ligga på som 4 åring. Så klart man blir sjuukt stolt hihi.
 
Idag började vi lite senare jag och sonen. Vid 9 lämnade jag honom och sen fortsatte jag till 5 års avdelningen för att fortsätta min empiriska forskning. Riktitg bra blev det idag och det kändes sååå bra när jag gick därifrån.
Om ni undrar vad jag håller på med så är jag där för att kolla på literacy händelser. Literacy innebär läs och skrivinlärning. Riktigt intressant faktiskt =) Idag spelade jag in när jag berättade en berättelse för barnen. Jättekul att se hur med de var när jag berättade historian.
 
Så nu ska allt renskrivas och det tar ju så klart sin tid det med.
 
Även en liten del av ett arbete som ska vara inne på måndag för bg mötet.
 
Så här borde jag inte sitta. Passar dock på att skriva här medan lunchen intas.
 
Hoppas att ni får en bra torsdag. Snart fredag och helg yay.
 
Bjuder på en liten sommarbild från i Sth
 
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja fanns massa fint där.

kul det gick bra på kontrollen.

jag tycker ju det är roligt att laga men oftast blir vi ju bara mellan 9-12 pers.

nu ska jag kika lite tv trött o frusen efter vår uteritt
kraam

2013-10-03 @ 21:22:30
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0