Äntligen helg....

 I morgon kommer jag skicka mannen och sonen på lite ärenden. Bla till Ikea. Vill göra om lite i sonens rum igen. Blir aldrig nöjd som min mamma säger. Detta är tanken att de ska köpa med sig:
 
 
 
Bilder lånade från Ikeas hemsida.
 
Tanken är att vi börjar här, detta är till leksakerna.
Sonen älskar att rita men gillar även pyssel av diverse former. Så det Kommer troligen bli det här med, men vi börjar med det till leksakerna.
 
 
 
 
Denna förvaring tar inte lika mkt plats och den förvaringen vi har nu tar väääldigt mkt plats och alltid en massa katthår på tyglådorna, håller på att bli totalt galen faktiskt. Sen får vi se om det räcker med det här eller om mer ska inhandlas =)

Medans mannen och sonen är ute på äventyr, kommer jag både plugga och försöka hinna med att städa här hemma. Tanken är filmkväll med ng av mina fina tjejer.
 
På söndag väntar Pomp de lux party med finaste Ullis. Får se vad som kommer inhandlas där, såå mkt fint till sonen.
 
Hoppas ni får en trevlig start på helgen och en mysig fredag
 
xoxo
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

gött för dig.
jag älskar ju både att laga och äta och idag blev det rätt god mat också, lövbiff potatisgratäng och tzatziki mummms.
hoppas du har en fin kväll
kraams

2013-10-05 @ 21:22:39
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0