Föräldrar är verkligen guld värt...

God morgon på er
Igår när jag hämtade hem den lilla mannen hade han fått svinkoppor. Wonderful, vet illafall vart han har fått det ifrån. Men det kunde inte kommit mer opassande. Jag har en artikel som ska vara inne idag, är nästan klar med den som tur är, men behöver sitta med den idag med. Sen har jag en grupp redovisning i eftermiddag och mannen har massor att göra med sitt nya företag. Som tur är kommer min mamma och hjälper till, verkligen guld värt älskade mamma, vad skulle jag gjort utan dig och pappa och resten av min familj och mannens heller för den delen. Mannens syster tog honom i söndags så jag kunde bolla ideer med mannen ang artikeln.
 
Sonen ligger och tittar på barnkanalen i väntan på sin mormor, jätteglad är han för att få spendera heela dagen med henne.
 
Snart är det påsk och det ska i vanlig ordning firas med mina föräldrar. Fixade påskgodis till oss igår. Imorgon ska sonen och jag pyssla hela dagen och baka kakor är tanken, men vi får se hur det blir med det. Tyvärr var vi tvungna att ställa in vår påskpyssel dag med bästa vännerna.
Favorit i repris på den lille mannen.
 
Nu verkar det iallfall som om våren har kommit hit. Snön börjar smälta och igår var det faktiskt riktigt skönt ute. Passade på att ta en promenad med bästa vännen för att "clear the head" Nu blir det lek med den lille mannen xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God middag snäckan! Ja det är skönt när man har någon som kan komma och passa när man måste bara komma iväg..
Hoppas att det går bra på redovisningen och att arbetet gick bra och får bra betyg :) Ja det är så synd att vi inte kan träffas i morgon..Ha en fin onsdag.kra kram

2013-03-27 @ 12:03:42
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Teddy

Hej hej vännen,
Ush för svinkoppor. Vi har också haft en släng av det verkar det som. Inte många koppor men ack så illa:(
Krya på den lilla mannan och glad påsk.
Kram

2013-03-28 @ 17:25:16
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0