Skor i retur

Fick skicka tillbaka skorna igen. Konstig str på Sorelos skor. Jaja i vilket fall så hittade jag dem nästan 400 kr billigare på sportamore istället och med svart längst upp istället för vita. Invigde dem i går och idag när jag gick till förskolan fick jag en sådan skoskav så det blir nog andra skor imorgon, ajjj.
 
Idag har förskolan där jag har haft praktik stängd då det var kompetensutveckling. Jättekul att vara med, vi hade bla en föreläsare som gick igenom pedagogisk dokumentation, hon var verkligen super bra och man fick en massa massa tips =)
Imorgon är det tillbaka till det vanliga igen, dock är det ju sprotlov så inte så mkt barn.
 
H är iväg på semester i Spanien så vi har barnledigt denna veckan. Kan ju inte annat än att säga att jag är ng avundsjuk, hade det inte varit för praktiken hade ni hittat mig där borta med. Som vi saknar vår lille älskling.
 
Eftermiddagen har beståt av röjande och kvällen kommer bestå av tvätt. Tänkte plugga men grannarna har haft hög musik så det var inte ens lönt.
 
 
Favorit från repris från sommaren 2011
 
Hoppas ni får en bra start på veckan
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Åh semester. Åh sommar. Vill ha nu! =D

Sv:Jasså vilken lyx!! =D Mannen är duktig här med på att laga mat men inte på långa vägar som mig. ;)

2013-02-19 @ 09:38:08
URL: http://www.sojka.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag fina vän.
Ja det hade inte varit helt fel med värmen nu..Ha en fin dag på skolan så ses vi sen.kram kram

2013-02-19 @ 10:07:34
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Nja jag vet inte så himla duktig kan jag inte påstå jag är ;) Bara duktigare än mannen på att fixa middag. :D

2013-02-20 @ 21:52:04
URL: http://www.sojka.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag snäckan..Tack själva för en mysig kväll med dig i tisdags..Ses i morgon eftermiddag..då kan vi prata ang lördagen..ni får mer än gärna fixa efterrätten till oss..är tanken att du ska göra den hos oss eller fixar du den hemma...Har du bakat några mararons än? Ses i morgon.kram kram

2013-02-21 @ 10:56:00
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0