Ännu en solig dag...

Härligt så mkt sol vi har fått i Skåne på sistonde. Nu får man hoppas att det stannar så, fast de har ju lovat mer snö suck.
 
Dagens planer blev inställda men snabbt utbytta mot andra. Idag blir det mobilia med familjen. Veckohandling och kläder och vind fleece står på listan. Mannen och sonen ska även ha lite egentid på gården så jag kan få lite plugg gjort. Då sonen var hemma hela förra veckan vart det inte något gjort. Och på onsdag har jag en "redovisning" på torsdag ska vi ha en + förbereda en massa för oss själva. Sen har vi en observation för oss själva som kommer upp och en tillsammans med halva gruppen. På måndag ska jag prata med den klassen jag varit och observerat innan och kolla av med pedagogerna om det är ok att jag kommer. Sååå mkt att göra.
 
Försöker dessutom planera in fika med en massa vänner som jag inte sett på jättelänge. Typ innan jul så det är verkligen dags puhh. Tog inte så mng foton i påsk som jag borde, glömde helt bort att be J fota påskäggsletandet. Men här är en från påskaftons förmiddag då vi pysslade och målade äggkoppar.
Hoppas att ni får en bra söndag xoxo

Kommentarer
Postat av: Teddy

Godmorgon i stugan.
Ni verkar ha haft en mysig påsk läser jag.
Vad härligt med pyssel.

Visst ska det bli härligt med hus, man får mycket mer frihetskänsla :)
Önskar hela din familj en trevlig start på veckan.
kram/ Teddy

2013-04-08 @ 04:41:35
Postat av: yasmine modell mamma och fru

vinnaren är dragen
tyvärr ingen vinst denna gång.
blev en del som ville vara med.
allt bra med dig annars?

kolla gärna in mitt inlägg om mini a ture kläder
dom har så himla mkt fint.
kika gärna in på länken och inspireras.

kraam

2013-04-10 @ 17:37:52
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0