Var tog sommaren vägen

Ja vart tog den vägen. Vad tusan är det med detta vädret. Såå tråkigt, visst kikar solen fram emellan åt men come on. 
Har bara varit hemma en Sverige sommar förutom denna sen 1989 så det kanske är så de brukar se ut. suck =(
Blir inte en massa badande, men utflkter hinns med iallfall. I förmiddags tog vi en två timmars runda till ett musee i viken. Beredskapsmuseet. Älskar sådan museeum. Kan varmt rekommendera iallfall och sonen älskade det. Mannen och jag gillade det med.
 
Nu blir det bänkning framför tvn. Hoppas ni har bättre väder än oss. Kan ju säga att saknaden efter Spanien och Benidorm är ENORM. 
 
 
Bjuder på en bild från playa de levante från förra året (Benidorm) och drömmer mig tillbaka.
( Den vita mannen i stolen är min älskade man)

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll vännen..Man får göra det bästa av dagarna som det bara går fast det är dåligt sommar väder :) Ha en mysig kväll min fina vän.kram kram

Svar: japp det gör vi med :) bara saknar det fina vädret. Ha en mysig kväll du med kramar
Louise

2012-07-10 @ 20:10:38
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan.
Hoppas att allt är bra med dig och familjen.Fårstår att du är nervös,,klart jag håller tummarna för dig...Ha en mysig kväll snäckan så hörs vi av på söndag så ser vi hur vi gör...för träffas en stund..kram kram

2012-07-11 @ 19:40:48
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Ja vädret har inte varit det bästa denna dag...Men man får göra det bästa av det hela.Vi har handlat mat och varit hemma hos t´s mamma nu på eftermiddagen på middag och mys...Hoppas att ni också har gjort något skoj denna onsdag..ha en mysig kväll.kram

Svar: God kväll vännen.Jag kom in, så vi firar med champagn i kväll =) Verkar som en mysig onsdag ni har haft. Hoppas torsdagen var lika bra.
Här har vi haft ett rikitgt rejält åsk regn väder, länges sedan jag såg sådant spöregn som det har varit här idag.
Hoppas att gratängen blev bra. ha en bra kväll vännen.
kramar
Louise

2012-07-11 @ 19:56:57
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0