Ja men det kanske vore dax att uppdatera här lite eller ;)

Har verkligen varken haft tid, och framför allt inte lust att blogga. Sååå jag tog helt enkelt en lite blogg pause.
 
Har börjat plugga pedagogik i Lund. Jättekul, men en massa att läsa och studieuppgifter att göra. Det blandat med jobb gör att man inte har mkt tid över för annat tyvärr.
 
 
Sedan ng veckor tillbaka sover sonen i vanlig säng. Och nu har han slutat att komma upp en massa på kvällen med. Mammas stora kille =) Är sååå skönt att slippa tjafset vid läggning. De senaste kvällarna vill han att pappa ska värma hans vete pingvin så det blir x varmt i hans säng haha sötnöt.
 
 
Ska säga upp mitt medlemskap på fitness 24 och istället börja träna på sportlife. Mkt närmare, dessutom har de zumba som jag velat testa länge. Min vän lisen är även tränare där, x kul. Dock är det 2 månaders uppsägningstid på andra stället.
 
 
 
I år har vi bestämt oss för att hoppa utlands semestern. Vi kommer dock spendera en massa tid (är det tänkt) i vår sommarstuga i Hörvik (bilden ovan) Får se när den är ledig. Saknar sommaren något enormt nu, hatar att gå och frysa och påbylsa mig en massa kläder.
 
Dock har vi redan en liten weekend i STH planerad med resten av min familj. Vi ska gå på bellett och se svansjön (mammas 60 års present) Sen ska vi se om vi hinner en vända inom Astrid Lindgrens värld också. Sen har moster Johanna lovat den lille ett besök på skansen. Ska bli riktigt mysigt.
 
 
Nu är det mys med mannen i soffan som gäller. Kommer inte ha en kväll tillsammans förrän Lördag nu. Imorgon är det jobb som gäller och fredag är det Girl cosmo night hemma hos Emma. Ska bli sjukt kul.
 
 
Ha en bra kväll
Trackback
RSS 2.0