Man ska inte ropa hej innan man kommer över Ån, men kanske kanske

God morgon.

Ingen lång dag på jobb idag, slutar redan 14.30. Blir mamma och Hugo mys hela kvällen då pappan jobbar över och beräknas vara hemma runt 21.00.

Var i kontakt med Ellman kliniken i Helsingborg, fick tips av en gammal kollega. Och han trodde att han kunde hjälpa mig yay, brukade behövas 2 behandlingar sa han. Nu hoppas vi på att detta hjälper. Är såååå trött på min rygg, nu får ni hålla alla tummar tår till mig så jag kan bli av med skitet. Redan nu på måndag fick jag en tid.

Nu är det bara ng grejer som ligger på väntelistan som verkligen behöver fixas.

* Nya glasögon då de gammla pajat
* Ta spruta mot röda hund
* Klippa håret
* Ansiktsbehandling.

Bara de två översta som är någerlunda akut. Måste dock vänta på löningen innan jag kan göra det.
Tur att lönen snart kommer.

Min mammas 60 års dag blev en jättebra dag som spenderades på Zoo i Köpenhamn. Sonen älskade det och mormor och morfar har bestämt att det ska köpas årskort här =)

I helgen är det Helsingborg som gäller igen. Hugo har upptäckt hästar, så det blir lite ridning vi börjar med firandet.

 

Bjuder på några bilder från zoo:


Hugo var en riktig mormor gris och skulle bara vara med mormor


Hoppas att ni får en bra torsdag, snart helg yay =)

 


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Hoppas du får rätt på din rygg snart!!



Jasså spruta, tog den inte i skolan ;)?

2011-11-17 @ 17:25:46
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag vännen min.

Då är det fredag och vädret är så grått och trist.Hoppas att du har fått en bra start på dagen och det går snabbt på jobbet.

I morgon är det din dag..Hur känns det att snart bli ett år äldre och närmare 30..hihii..

Tråkigt att du har fult upp i veckan som kommer för det hade varit så skoj med ett besök av er här hemma på en eftermiddags fika och lek för grabbarna.Men vi ses nästa söndag då vi ska fira er godingar :)

Ha en fin start på helgen.kram kram

2011-11-18 @ 13:43:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

GRATTIS GRATTIS snäckan..Är med jätte glad att jag har dig som bästa vän.

Hoppas att allt är bra med er alla & du får en fin dag.

Nu sover mina barn så gott och t är uppe i ÄNgelholm och antagligen ska köpa ny bil till oss :) Vad för fint har du fått i dag? Ni är väl i Hsb i dag eller hur vara det?

Ha en fin födelsedag ..kram kram

2011-11-19 @ 11:49:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Visst är dom, ska försöka hålla mig till rean om dom finns kvar då, haha



Ahh där ser man.. Jga var tvungen att ta den igen för den inte tog i skolan o tvungen att göra de innan syskon fick komma...

Snuskig dyr!

2011-11-19 @ 14:04:50
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja det är famtastiskt. Hoppas att ni får en fin helg.

2011-11-19 @ 21:16:42
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Halloj!

Kom förbi här via blondis och skulle säja grattis på födelsedagen. Hon skrev att det var din dag så då måste jag ju kika in.

Hoppas du måsr bättre och hade en UNDERBAR dag.



Hälsningar

Yohanna

2011-11-20 @ 08:50:01
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Nina (tävling pågår)

hej! pjuh vilka veckor alltså. man blir ju knasig. tänkte på dig idag faktiskt.



nu har ja inga nr kvar. för vi bytte mob igen då den andra la av hela tiden. så försvann iaf alla nr.. ska in till stan på fre. skulle kunna lämna påsen till din bror då om han kan. du kan väl höra med honom. i så fall bara lämna den en snabbis.



jag ska va kl 11 i st eriksplan. så strax innan lr någe sånt. OM han kan. inte ska du behöva vänta till mars!



du kan väl maila hans nr igen eftersom ja va så duktig å rensa mailen med. för en gångs skull.. :P



krams

2011-11-21 @ 21:15:38
URL: http://deliciously.se
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jo tack det tar ju alltid tid med sorgarbete så det tar nog ett tag fick ju dödsbeskedet igår. Hoppas ni haft en bra dag.

2011-11-21 @ 23:46:24
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Mamma till William o Wilma

God morgon vännen. Hoppas att det är bättre med din rygg idag. Skönt när man får behandling för det, mindre skoj att du fick ont i ryggen så du fick stanna hemma från jobb. Helgen gick tok för snabbt men mysigt hade vi. Lördagen åkte t o köpte bil BMW ;) vi är så glada över den, ska köra den i dagarna ;) vi behövde större bil o vi sjukt nöjda. Sen på kvällen åkte vi hem till svärfar på middag i hade en mysig kväll där. På söndagen var t kusiner på fika o sen kom svärmor o man på kvälls middag hemma hos oss. Så en mysig helg har vi allt haft men gått för snabbt. I dag ska jag först på BVC med båda barnen sen är det kalas på eftermiddagen :) vad för skoj ska du göra denna dag? Är det klockan 1700 på söndag som vi skulle komma eller var det tidigare som ja hoppas på? Ha en bra tisdag. Kram kram

2011-11-22 @ 06:18:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Ja, precis.. Så fick jag med reda på de, Fick bara reda på att man kan ta den vid Värnhem, vacinations central där. Min syster tog den oxå där!

Ja, sen måste man vänta 3-4 månader innan man får bli gravid, surt!!



Hoppas ni får en underbar vecka!

2011-11-22 @ 10:32:15
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Tack så mycket för omtanken det värmer verkligen.

2011-11-22 @ 20:17:45
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan.

Hoppas att allt är bra med dig denna eftermiddag.Här är det bra med mig och familjen min.Såg din prins när han nyss hade vaknat på förskolan när jag hämtade hem min prins vid 14 tiden.

Hoppas att du har haft en bra dag på jobbet och får en mysig kväll.

Vad ska du göra eller ni i kväll?

Här blir det slappa och mysa med mina älsklingar.Ska bli skoj på söndag ´,,klockan 1400 blir ännu bättre tid så vi hinner stanna & prata o ha skoj i några timmar så man inte behöver stress och gå strax innan 1900.

Ha en fin eftermiddag som är kvar.krma kram

2011-11-23 @ 15:15:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Hej hej gumman,,,

Hugo var inte på humör för shoppa..klart hur kul är det för han när man inte får göra som man vill..Hihi---Nädå ingen fara att du var små irriterad och det förstår jag att man blir på sina små då och då...Klart vi kan ta en dag som vi går och shoppa...möjligt att jag tar med mig min snäcka...Så skönt att man hittade så pass mycket till barnen och en till t :)

Ska bara köpa lita till sen är man klar..Ska köpa en bilar bok o målarböcker o pennor för han gillar att måla och rita som mig som liten :) Om du är ledig något på förmiddagen tis eller tors kan vi ta en runda till Ikea,rusta för då är Wille på skolan..Om inte så kan vi ta en liten jul fika höär hemma så får grabbarna leka av sig..

Oj det är inte riktigt din dag i dag..förs vagnen på bussen sen handtaget hemma.,hoppas att du får en bra kväll på jobbet..Ses på söndag..kram kram

2011-11-25 @ 16:13:53
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0